Oldalak

2019. július 21., vasárnap

Úgy terveztem,

hogy ma sokáig alszom, s végre kipihenem magam. Ma nem kellett sehova menni, ügyintézni, m a nem jöttek a kapuépítők. Öt óráig sikerült aludnom. Végül is nem négykor ébredtem, s keltem, mert nem tudok visszaaludni.

Elkészült a kerítés, jó nap ráment, már sötéttel mentek el. Közben kiderült, hogy még egy oszlop rohadt ki, aztán a végén a kiskapu oszlopa sem stabil...  Mindegy, a nagykapu és a kerítése rendben van, csak festeni kell. Végtelen szimpatikus pár csinálta, s becsületesek, s az volt, lett!!! amit megbeszéltünk.

Közben délelőtt megérkezett a barátnőm, növényekért. (Én pedig már kora reggel felvettem a "hullapózt". Rám is kérdezett a boltos, amikor elmentem: Nem vagy jól? huh, mondom ez ennyire látszik? Látszott. Ennyit erről. Azért a napot végighúztam, s szerettem volna jól kialudni magam. Szerettem volna.) Szóval a felesleggel megpakoltam őket, végre nem kidobom. A kapu melletti bokor pedig vödörben várja a visszaültetést. Az egyik, a másik az ismételt kihajtás lehetőségét kapta.


Az első nagy beruházás pipálva. Folyt. köv. Már a beruházásoké. (Sajnos.)

3 megjegyzés:

  1. Én is épp egy kisebb kerítés-darab csere előtt állok.
    30 éve csináltattam, hát kissé megviselt már. De egyelőre árat még nem tudok...Remélem megvalósulhat az elképzelésem - ami egyáltalán nem különleges, csak azt szeretném, bírja ki azt az időt, amíg még itt vagyok a kertemben. Hát remélem ez sikerülni fog...(a kerítésnek)

    VálaszTörlés
  2. Ez egy százas volt, s a kiskapu még nem nyílik, nem tudta a férjem behúzni. Lesz még talajmunka elég vele. Készülhetsz.

    VálaszTörlés