Oldalak

2019. július 1., hétfő

Találtam egy szívbéli kertet

https://www.facebook.com/Den-Naturlige-Have és http://dennaturligehave.dk/

ezek vagy ez az a kert, amilyenre valahol én is törekszem. Valaki kérdezte: angolkert a miénk? Nem tudtam válaszolni. Mert benne van az is, de mégsem. Tán ilyent képzeltem leginkább.

Mutat is, de érzem ez még csak a kezdet, van még rajta mit finomítani. Viszont a lényeg: szeretem. Szeretem reggel, ébredés után körbejárni, rácsodálkozni a változásokra, vagy egyszerűen csak beleolvadni.
Szeretek benne dolgozni, mert ha félholt is vagyok, s csak úgy megyek ki sokszor zt veszem észre, már megint csinálok valamit, egy ideje. Akkor valahogy a rosszullétet, fáradtságot nem érzem.(Legfeljebb egy idő után pottyanok össze.)

S szeretem fotózni. Mert dokumentálom, hogy aztán később, ha valamit keresek megnézhessem, hogy hasonlítani tudjam, s mert annyi szépséget ad.




A rendszer nálatok is a spam közé teszi a komment üzeneteket?

4 megjegyzés:

  1. Nem tudtam megnezni sajnos a kertet, azt irja nem engedi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Den-Naturlige-Have-re, ha rákerestek a fészen szerintem megnyitja, most nincs időm. A másodikat nyitja. Köszönöm, hogy szóltál.

      Törlés
  2. Én se tudtam megnézni. Viszont egy ilyen kertet, mint a tiéd, amelyben ennyi fizikai és szív-munka van - azt csak imádni lehet...Szeresd és örülj neki még sokáig !

    VálaszTörlés
  3. De !!!!! Második nekirugaszkodásra mindkét link működött !!!. Szépek.

    VálaszTörlés