Oldalak

2014. április 6., vasárnap

Egy éjjel


arra ébredtem apám áll az ágyam mellett. Ez lehetett hallucináció, lehet, hogy megjelent. Beszélgettünk. Megbeszéltük, ami fontos. Aztán reggelre elfeledtem.

Teltek  napok, vagy nem teltek? Telefonon hívtam, mesélte már jobban van. Rosszul volt, de lemerült a mobilja, tehát nem tudott senkit hívni. Éjfél körül, hogy gondolom én, hogy a szomszédokat zargassa? Lehet, hogy el is ájult, nem emlékszik, egyszer csak jobban lett.

Mihelyt megtudtam szervezni, elutaztam. Nem szóltunk neki, ne beszéljen le róla. Csengetek, nyitja az ajtót, meglát: nahát, mindenkire számítottam, csak rád nem. (Érdekes, az  ajtó mellett kis balta, de az ajtót azonnal nyitja, nem nézett ki az ablakon: ki csengethetett? Amikor a szomszédai majdnem agyonverték, akkor is hiába volt ott a segítő szerszámok arzenálja, ellene fordították.)

Aztán, mert úgy adódott felmosnék. Majdnem agyoncsap, hogy gondolom én azt? Ő ellátja magát, tegnap is felmosott. Eztán már nem próbálkoztam. Legalább vittem egy kis süteményt, egy kicsit elbeszélgettünk, meglátogattam. Volt értelme az utazásnak. Amíg bírja, mosson csak fel, mosogasson csak el, a többi meg nem érdekes, korához képest rend és tisztaság van. Legfeljebb a sok fertőtlenítésben én vagyok kissé bekattant.

Azért némileg repültünk is, szokás szerint, halottam egy számomra ismeretlen esetet. Mégiscsak megérte elutazni.




4 megjegyzés:

  1. Milyen bölcsen kezeled a helyzetet: amíg lehet,ő mos fel. Addig érzi,hogy nem hiábavaló és nem szorul másokra.Biztosan nagyon örült,hogy meglátogattad! Ez a legfontosabb .Messze laktok egymástól?

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon szimpatikus ahogy kezeled Aniko! es milyen jo, hogy el tudsz hozza menni, van kihez... a vegen mi is mar mindig csak ultunk egymassal szemben es beszelgettunk, az Anyuval fogtuk egymas kezet is, ugy beszelgettunk:)nagyon szerettem ahogy figyelt ram, ahogy figyeltem ra.

    VálaszTörlés
  3. Majdnem agyonverték? Ez is szörnyű, hiába a kisbalta, ha ellene fordítható. Jó, hogy ott voltatok, jó, hogy képes felmosni stb. Anyu sem hagy porszívózni nála.

    VálaszTörlés
  4. Mamka, 250 km. Kemény és makacs még 92 évesen is, na, ő aztán nem hagyja el magát! (De nem kér segítséget sem.) Éva, jó hogy tarják magukat , míg csak tudják.

    VálaszTörlés