Oldalak

2014. március 4., kedd

"Ha mész az utcán"




Részletek



Ugyanaz két nézetből: lentről és fentről.

Aztán készültek még fotók, csak szokás szerint  "eltűntek". Azokon házak is voltak a fák mellett.
Aztán, ahogy jöttem, s élveztem a tavaszt, nézegettem a kutyásokat, a kertekben nyíló virágokat belém jött a szöveg: "ha mész az utcán". Dalolt bennem, de nem tudtam kié, honnan jött. Mikor hazaértem rákerestem, hát így került ide  a fenti dal.

 "Rózsát tüske nélkül nem találsz". Bármely mondata mindig aktuális. Ebben rejlett Bródy zsenialitása.

Nagyon kedvelem őket. S akkor még egy dal ráadásnak. S hallgatni kezdem ismét Koncz Zsuzsát. A napokban voltak kezemben a CD-i, jeleztek, csak nem hallottam meg a szavukat. Sokszor járunk így....


1 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz kepek!! Az utolos elotti olyan, minth a abbol none ki a faag.

    VálaszTörlés