Oldalak

2014. március 30., vasárnap

A művészke apja

erőszakos, zsarnok és követelőző

elhozta a gyereket az anyaiskolából, de már az új helyről is vinné tovább, más településre

vinné akárhova a művészkét, de senkinek nem kell. Pedig művész már! -  közli az apa.

néhány települést feljelent, s várja a csodát a következő településen

 mentorának mondom:  kicsit lejjebb kellene adni a viselkedéséből, mert a gyermeke alatt ássa a fát

fiát  az anya elhagyta, egyedül neveli, stb., válaszol a mentor

Elgondolkodom: hány anya neveli elhagyottan, vagy magára hagyottan a gyermekét, gyermekeit, hány engedhet meg magának ilyen viselkedést? Kit és miért jogosít fel ilyen viselkedésre, ha esetlegesen tehetséges az amúgy beteg gyermek? S ha nem beteg, akkor is? Ha lenne benne némi alázat, szerintem többre menne vele. Vagy míg nem akad emberére, aki megállítja az arroganciát, erőszakot és követelőzést? Várom, hogy mikor akad. Mert ugyebár úgy szól a mondás, addig jár a korsó a kútra, míg el nem törik. S közben sajnálom a gyermekét, mert ellene hangolja az osztálytársait, az iskolá(ka)t, az intézményeket. Holott ő úgy gondolja a gyerekért tesz meg mindent Így? Ilyen áron?


4 megjegyzés:

  1. A szívem sajdul bele,hogy a ...ülye felnőtt tönkreteszi a gyereket.:( Istenem!!!! Az ilyet nem lehet megállítani? Pedig ez is beletartozna a gyerek veszélyeztetésébe.....Szegény gyerek!

    Köszönöm,hogy írtad a gloria tv-t, utánanéztem. Tudsz még többet nekem róla mondani?

    VálaszTörlés
  2. Mamka, csak ennyit. Ahogy láttam a téged is érdeklő filmeket hozza, meg én is találtam itt filmet, amit sehol másutt. Csak nem mindegyik gépen tudom nézni a filmjeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtaláltam a Polyannát is!:) Nagyon ajánlom,bár biztosan ismered!!!!

      Törlés
  3. A Kagylókeresők magyarul nincs meg ugye?

    VálaszTörlés