Oldalak

2013. december 6., péntek

A lelkem valahol út közben elhagytam.

Nincs kedvem írni, nem tudok szépeket mondani.

VISZONT!!!!! Van egy pozitívum. Az egyféle munkát végző kolléganőimmel valahogy kisimultak köztünk a dolgok. Lehet, én is részese vagyok, mert volt egy mondat... Régen az egyikünk elkezdett egy mondatot, a másik befejezte. Rég volt, szétmartak minket, mert hagytuk. Nos  a mondat óta belém bújt  a kisangyal, csakazértse! Lehet, hogy amit sugárzok azt kapom vissza, lehet a közelítésre volt szükség. Ki tudja? Az első lépésre?

Macskaúr feje feldagadt, valami csúnya fogügynek tűnik. Nehezen, de szereztem fuvart holnapra, fizikailag most képtelen vagyok a cipelésére. Hétvégén kezdődött nála, csak ült és nézett, de nem jöttem rá a baj okára. Most egyértelművé vált. Olyan, mint a gyerekem. Ha itt vagyok egész este az ölemben ül. Lehet, bolond vagyok, de felelősséget érzek érte, még ha csak egy macska, akkor is. A  környék macskáinak a réme most elesett, de a harci kedvéből mit sem veszített.

Beszélgetés az unokákkal. A nagyobbik a karácsonyi történések bibliai világában él és játszik. Meséli. A kicsi megkérdi: Mikor jössz el Nagyikó? Eddig Ankónyának hívott, ezt a megszólítást átvette a nagytól. Két lányka, ég és föld  a kettő, mint apjuk és a bátyja.

S két könyvet olvasok, felváltva, lassan haladva, más-más helyszíneken. Pszichiátriai, orvosi irodalom, de imádom az első íróját, mióta az Antropológus a Marson c. könyvét elolvastam. Remélem sikerül a könyvbemutató megnéznetek.

Hallucinációk  (Harmadszorra csak sikerült összehoznom....)

Kellene róla írnom, elgondolkodtató, más irányba terelő. Majd máskor.

Máté Gábor könyvét Katalin már ajánlotta, felhívta rá a figyelmemet. Köszönet érte. Rákattantam, mert egy-két dolgot megvilágosított előttem. A szakmai szövegen túl külön értékének érzem, hogy  saját életével való párhuzamokkal próbálja jobban megértetni. Kiadja magát, családját? Vagy a kettő együtt érvényes? Mélyen emberi és esendő?

"Lenne még mondani mit, de most már





5 megjegyzés:

  1. Szeretem olvasni az ilyen írásokat, a napok hiteles történetét.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Holdgyöngy!
    Örülök, hogy a munkahelyeden rendeződni látszanak a dolgok.
    Mostanában nekem sincs kedvem írni, inkább csak olvasgatok.
    Remélem, Macskaúrnak 1-2 napon belül újra a régi lesz.
    Egészen biztos vagyok abban, hogy akinek benti macskája van, az ugyanazt érzi, amit Te is. Nyugi, nem vagy bolond :)
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  3. :) Veled érzek, és békességet kívánok neked is.

    VálaszTörlés
  4. Kivanom, hogy minel elobb "vidamabb" legyel, megtalald a lelked, nem veszett el, csak pihen valahol!

    puszillak!

    VálaszTörlés
  5. Visszajött, s ismét útra kelt a lelkem, ha találkoztok vele, köszöntsétek! Köszönöm szavaitokat!

    VálaszTörlés