Oldalak

2015. november 29., vasárnap

Ki a nappal kel







Ahhoz képest, hogy enyhe éjszakát ígértek... Még a szemem sem nyitottam ki, rohantam ki a kertbe. Sikerült elkapnom a napkeltét. Minden reggel első utam a kaméliához vezet. Nyári helyén van, de betettük egy nagy műanyag edénybe, ahol is körbebéleltük, s a tetejét is megszórtuk diófalevelekkel. Minden reggel nézem fagyott-e a földje? Még nem. Az enciánt túl gyorsan vittem be, jöttek még jobb idők. A leanderek a fal mellett vannak, még őket sem hoztam be. Tudom, kockáztatok. Meglátjuk.

4 megjegyzés:

  1. Csodás fotók!!!!
    A leander bírja az egy-két mínuszt.
    Az encián nekem olyan óriási ,hogy egyedül nem tudom bevinni,ezért az elmúlt meleg előtti hideg éjszakákon kint volt: kockáztattam-ahogy írtad.De utána jött a napos 20 fok. 1 hete visszavágtam, és bevittem.
    Annyira "irigyellek" ,hogy otthon vagy.:)

    VálaszTörlés
  2. Mamka, nyugodtabb is így, bár eddig sok pihenés nem igazán volt, keddtől bent festünk. Tudsz valamit Vidékek Lauráról?

    VálaszTörlés
  3. Ki a Nappal kel, aranyat lel:)atirasban:))

    VálaszTörlés
  4. Bolond egy időjárás...Tegnap szakadt a hó, ma ragyogott a nap. Csak bírja az ember ezt a szélsőséget.Szerintem a növényeknek sem igazán jó. Már pihenniük kellene...Végtére is december van mindjárt.

    VálaszTörlés