Oldalak

2024. június 3., hétfő

Menekítések

nem értettem, hogy a szomszédból kapott fáklyaliliom miért nem ered meg, nem nő? Mire rájöttem: csigák. Az iringókat tavasszal rendeltem, cserépben szép palántaként ültettem ki őket: csigacsemegének. Most egy nagyobb cserépben várják, hogy valami biztos és jobb helyre kerüljenek.

Borágó palánták,  egy cserépből, kettő a fűszerkertből lett támadás áldozata. Őket itt hagytam, várok. A pillangóvirágokat egyenesen ide vetettem, kiültethetem vajon őket?

 A gyönyörű színű kasvirágot tarra rágták a fűszerkertben, kezd ismét kihajtani. Bazsalikomokat ki sem mertem ültetni.


 Ők is mentések...vagy inkább előre mentések. Nekünk nincs télre tároló helyünk, ezért nem cserepeztem soha. S megvolt a ma reggeli ollózás is. Nem voltak sokan, de lent a gyümölcsös részen igen. S tudom még egy is potenciális százat jelent. Legyen szép napotok!










4 megjegyzés:

  1. Szia, én most akarom itthon kipróbálni csigák ellen a búzakorpát. A húgomék vettek, kiszórták és működik! Olvastam már róla, azt is hogy kipurcantak tőle a csigák, azt is, hogy nem. A húgoméknál megdöglöttek. Egy kupacba szórták a búzakorpát, a csigák körbe ülték és ott maradtak....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálom majd, csak még van biomérgem. Ugyanaz a hatás.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Kipróbáltuk, ahogy leírtad úgy működik. Viszont sok nem volt rajta, csak a szomszéd komposzttal egy magasságban. Amúgy is nem volt sok mostanában. Meglatjuk hosszabb távon.

    VálaszTörlés