Oldalak

2024. március 14., csütörtök

Amikor minden összeesküszik

 Szóval, utazok haza hétfőn reggel a buszon végig fázom, nem értem. Éjjel fájt a torkom, de reggelre elmúlt. Buszon amúgy is nehezen lépcsőzöm, most dupla nehezen. Nem értem. Aztán délután 37.8 a hőmérsékletem, ez még csak nem is annyira magas, de harmatgyenge vagyok. Homeopátiás szer, ami nekem ilyenkor, ha időben szedni kezdem, használ. Most is. Csak a gyengeség, meg a légcsővem viszket. Nem fáj, viszket. Szóval valami van, de nem igaz baj, de mégis, nem vagyok jól.

A kutya tüzel, most vannak a kritikus napjai, nehezen viseli, őt meg mi. Amikor elutaztam (természetesen) kiakadt, keresett, nyugtalan volt, mindennek a tetejébe. Elviszem sétálni, hogy mozgassam, fárasszam, van egy háznál két labrador, meg a vénasszony. A kutyák Megitől. s egymástól őrjöngenek, a "vénasszony" tőlem: miért sétálok arra? 5-6 naponként, tehát nem mindennap kétszer. Ez egy kutyáktól nyugis rész, az ő két kutyáját kivéve. De mire ez a nagy őrjöngés? Más helyeken tudom kezelni, itt lehetetlen. Megi is rájuk indul. Fajta vagy kutyafüggő? Felhívom az önkormányzatot, sétáltatás a faluban jár-e korlátozással? Nem. Tehát ha úgy adódik, mert ott jutunk el a Sparhoz, arra megyünk. Csak arra lennék kíváncsi, hogy más kutyákkal hogy viselkednek? Jól felhúztam magam. 

Lenne a kertben mit tenni, meg az időjárás is mellette szól. Azért még várnék a munkával, vajon kibírom?

"Lenne még mondani mit" írnám Cseh Tamással, de inkább nem írom le, bár lehet, hogy jót tenne, ha ki- és leírnám.

Nagyon felb.....m az agyam. Bocs.








S amint látjátok az erdő kicsit beköltözött a kertbe, egy -egy régi kirándulás emlékei.



3 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok! A kerted nagyon szép.
    Ne bosszankodj a kutyás hölgy miatt, nem éri meg! Ha arra kell menned, akkor arra mész, ha naponta kétszer kell menni, akkor kétszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így lesz, természetesen. Csak van amikor a hülye(sége)t oly nehéz elviselni.

      Törlés
  2. Lehet hogy allergiás vagy. Érdemes erről a körzetinek beszámolni. Ugyanolyanok a tünetek mint a náthának. Felír antiallergikumot és eltünnek a bajok. Talán kora tavaszi ez meg azra.
    A kerted nagyon tetszik

    VálaszTörlés