Oldalak

2024. március 6., szerda

Kis kerti körkép

A bőrlevél virágját egyszerűen nem tudom, tudtam fotózni. Oly szép pedig.
Szerelem


Volt idő, a kezdetek kezdetén, amikor minden levélrügynek örültem, tapsikoltam


Rövid szárú kankalin, erdei emlék. Ki tudja létezik-e még az az erdő?







Az odvas keltike és a pettyegetett tüdőfű is erdőről vagy a kert aljáról, az erdő alól került be
A babért még Petrától kaptam, még a legelső látogatáskor, a nem hivataloson, csak bloggeresen. Egy éve, az új helyén kezd magához térni. Kivárta, nem mondom.

 

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a kerted minden virágja! Ezt az erdei kankalint és is nagyon szeretem, nálam is kezd elterjedni. A hunyor nálam is szerelem lett. A tőled kapott 2 tő most kezd igazán megkapaszkodni, virágozni. Sokat vártam rá.
    A babér az igazi fűszerbabér? Kint telelteted?

    VálaszTörlés