Oldalak

2023. július 13., csütörtök

Az éjjel

 az időjárás (vihar) és a kutya kitett magáért. Szegény Megi reszket, ha dörög ég, azt nem tudom, hogy élte túl a lánc végén a viharokat? Behoztam, mihelyt dörögni kezdett, de nehezen lehetett vigasztalni, míg csendesülni nem kezdett a mennydörgés.

Jó kis eső volt, igaz estefelé jól belocsoltam a kertet, de erre szoktam mondani, ha a sivatagban szomjazol akkor és ott innál vizet, nem az oázist várnád.

Elmentek  vendégek, a beteg leánnyal(aki miatt a család nem tudott visszamenni a Balatonra), s persze ezzel együtt a kutyasimogatók. Várta is őket estefelé Megi, hiába, a jót könnyű megszokni.

Aztán habnak a tortára, tegnap mikor a városba indultunk a frissen vizsgáztatott autó a ház előtt nem indult el, gyorsan le kellett mondjam az időpontos jelenéseket. 




Idén a fejemre nőtt a kert, a sok eső nyomja fel a növényeket, hiába a folyamatos visszametszés, ennyi víz ellen nehéz harcolni. Főleg, ha a szomszéd csatornázatlan, megrogyott melléképületéről hozzátok dől át a víz...



2 megjegyzés:

  1. Éjjel dörgésre ébredtem, de nem tudom hány óra volt. Esett az eső, kopogott az ablakon. Nem keltem fel megnézni, mert álmos voltam. Most pár fokkal hűvösebb van, és ez jó.

    VálaszTörlés
  2. Itt ma is esett, röviden, kicsit engedett a nagy fülledtség.

    VálaszTörlés