Oldalak

2023. március 11., szombat

Büszke

 vagyok az emberre, jött tegnap, ketten megmetszettük a nagyobb almafákat. Van még hátra kettő, de pihenni kell rá. Én már tegnap kétszer "halált" mondtam magamra, majd szétszakadtam, de délután félholtan menni kellett a kutyával. Nem engedi az embert "meghalni": Ilyen volt Miska macskám is. S a tegnapi 20 fokra ma 8 fok lett, de a szél miatt 4-nek érezte az ember, vissza kellett húzni a téli holmikat. Természetesen a délutáni sétáltatáson. Délelőtt még átültettem, feltettem a teát, kimentem, a komposztot kivittem, s kint felejtettem magam. Jövök be, elfőtt a teavíz, jó, hogy takarékon hagytam. A floxot pedig nem sikerült azonosítanom, várnom kell míg feltör, de a helye kitakarítva várja. 



 

A kertünkben fugakereszt is virágzik...

 s a hunyoroknak a minapi esőt jót tett, felálltak

  




itt pedig a kaukázusi nefelejcs tör fel



ez már aktualitását vesztett kertfotó, visszametszettem őket



 




 

 

 

A krókusz kör a fűzfa gyökér körül, nem vastag, de évről évre dúsul.



A fehér ibolyák alig látszanak a húsos som alatt a fotón, pedig mára tele lett velük.
  

és más ibolyák


s akit félteni kell az éjszakai fagytól. Szerencsére még egyedül volt.

s nem utolsó sorban a primulák, akik most kezdenek feltörni, levelestől, kivéve párat akik már dacoltak a hideggel, s megmutatták magukat:








6 megjegyzés:

  1. Büszke is lehetsz rá, de magadra is! Nem semmi amit csináltál! dicséretes! Ez a halálközeli állapot nálam is előfordul, néha alig bírok a kertből bejönni. Ha végeztek a gyümölcsfák metszésével, nálam folytathatjátok.
    Ismerős ez a komposzt kivivése:)). Nálunk a kert végében van a komposzt, így mindig van elterelő, útbaeső csábító halaszthatatlan tennivaló. Aztán csak úgy jön egyik a másik után.
    Azok a hunyorok! Mindig megdobogtatják a szívem. Csodaszépek! Na meg a krókuszok, meg a primulák, meg minden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom egy kertes sem egyedi...minden munka útba esik

      Törlés
  2. Tényleg büszkék lehettek magatokra az almafák megmetszése után. Fárasztó lehetett.
    A pénteki meleg után jött a hideg szeles szombat. Gondoltam rád.
    Jó volt megint nézegetni a virágaid.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva még van kettő,napok óta várnánk. Nem könnyű menet, az biztos.

      Törlés