Oldalak

2023. március 6., hétfő

Sokarcú március






 Hideg is, meleg is, süt a nap is, reszketsz is, frontok jönnek, frontok mennek,pusztulsz is. Viszont már kerteltem, hát nem dicsekszem az állóképessegemmel. Majd lassan,beosztva meglesz. Meg segítséggel, kutyailag... 

Kéthetente az udvaron a hozott, hasított fa, lassan kerül a helyére. Nekem elég a magam dolga. Férj meg beosztja, ő nem az a kapkodós. Meg öregszik ő is, e téren évek óta. Kellett,kell vennünk szerszámokat, gépeket, mennek tönkre. Mi a jobb? Drága, egyszer, vagy olcsó többször? Volt hasznaltpiacos is, addig bírta, ősz óta felemás a sövény  a ház előtt. Pedig egy jó szerszam fele erőt jelent.

3 megjegyzés:

  1. Anikó, feltétlen töröld ki az első két kommentet, egy adathalász oldal, teleszórt minden blogot, nálam is írt vagy hat kommentet is, vannak akik önkéntelenül is rákattintanak a nevére, hogy ki az, ne tedd!!!!!!!!!!! töröld ki!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anikó!
    Nem lehet könnyű behordani azt a sok fát. Én már nem is tudnám megtenni, és neked is megvan a magad dolga. Marad a férjre a feladat, egyszer csak bekerül a helyére. Öregszünk, ezt el kell fogadni. Én már megtettem, nincs más választásom.:)
    Kívánom, hogy tudj dolgozgatni a kertetekben is, és továbbra is örömötöket leljétek benne. Szépek a virágjaid, jó rájuk nézni.
    Ez a valaki nálam is járt. Töröltem a kommentjeit. Megvannak a veszélyei a netnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, öregszünk Éva. Naponta "halok meg", s támadok fel. Nem adom fel, míg bírom csinalom, örömöt ad minden nehézség ellenére.

      Törlés