Oldalak

2020. október 25., vasárnap

Októberedik


A tegnapi bitang nap után ma kimentünk az erdőre. Lesz, ami lesz. Legfeljebb visszafordulunk. S ott mintha elfújtak volna rólam minden nyavalyát végigmentem az úton. Több kisgyermekes család is volt kint.Felfedezték maguknak!

Nagyon párás volt az idő, a fotóknak nem lett éle. Mi volt az oka? A párás légkör? Elállítódott valami? Azért párat megmutatok, színesedik, úgy szoktam mondani októberedik az erdő.

Zsebit nem vittük, sokszor visszafordul, s ha az ember maga sem stabil, próbáljon csak magára koncentrálni. Azért estefelé megsétáltattam. Nagy örömére.

Kipróbáltuk az aprítónkat, két napja az "elengedett" bokrokat metszettük vissza, sok nyesedék összegyűlt. Az aprítékot a bokrok, s a védendő növények alá, köré öntöttem, téli védelemnek. Gondolom, trágyának sem lesz utolsó. Ez a jövő, ha nem lehet égetni.  Azért van amit nem lehet aprítani, ezekkel mi lesz jövőre? Nem tudom.








 

4 megjegyzés:

  1. Októberedik...ez tetszik :)
    Nagyon szépek a képek, különösen a 2., 3., 4. tetszik, de a felemás fa is jó!

    VálaszTörlés
  2. Emlékszel a gyermekmondókára: osztó-fosztó október? Nekem mindig ez ugrik be ilyenkor.

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó nézni a fotóidat! Nekem tetszenek ezek a párás fotók! Olyan igazi októberesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ide jól beszorul, néha dideregteti is az embert.

      Törlés