Oldalak

2020. július 26., vasárnap

Amikor

a rovarcsípés miatt napokig lázas voltam Muramaki Haruki könyve tartotta bennem a lelket. Most jól vagyok, csak éppen nem a helyemen. S íme ismét elém került egy könyv, EGY KÖNYV. Kezdi visszahozni az életkedvem.


Az írónő régi kedvencem, az először olvasott könyve is beszippantott, most is így jártam. Nem tudok sokat írni arról, hogy  miért? Egyszerűen fog a könyv világa. Ennyi. Aki nem hiszi, olvassa el!

Ez a fotó ajándék nektek, annyira szeretem:


S nézzétek a leveleket, s az ember elgondolkodik, nem fordult meg némileg a természet? Minden levelet úgy fotóztam, ahol találtam.




S volt köztük egy szív is, hogy az ember hinni és bízni tudjon!






2 megjegyzés:

  1. Csodás fotókat hoztál megint! Nagyon szeretem az ezőcseppes növényes fotókat! Ki tudja miért?
    Nálunk a gesztenyefa hallajt őszi leveleket, nem keveset. A primuláim meg elkezdtek virítani, a magnólián is látok néhány virágot. Akkor most milyen évszak is van?

    VálaszTörlés
  2. De jó volt nálad! Nagyon régen jártam erre, de ezekért a képekért érdemes volt!

    VálaszTörlés