Oldalak

2020. július 13., hétfő

A felhők mögül kisüt a nap

 Kommentekre válaszolás helyett: köszönöm mindenkinek az aggódást, a biztató szavakat. Íme hoztam a letöltött, s elmaradt fotókat. Majd lesznek még.

 

 
 Cserszömörcéék. Egy kertlátogatáson valaki mondta, hogy vágjam vissza tövig. Nem mertem megtenni, pedig e visszametszéssel is szép lett, dús és a levelek színe is biztató.

 
   Szegény iringók kevés csapadékot, vizet kaptak. Pedig ígéretesek voltak. Így is öröm a jelenlétük.




 Kokárdák a kerítés előtt

 
 
A kert sarkában e csodaszép dupla virágú mályva

  Pókliliom

 
 
   Petra írta metsszük meg alaposan. Nem mertem, Fele kurta lett, fele hosszabb. A kurta nőtt erősebbre, szóval a tanulság: nem szabad sajnálni. Ezek a fejek hatalmasak. Az eső jól ledöntögette, megtépázta szegényt.


--- és a ház előtt

Majd jövök, kezd kisütni a nap. Ölelés mindenkinek. nagy, nagy ölelés.

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újra itt vagy és hozod a szép fotókat a kertről!
    Nekem most lett még csak ilyen hortenziám, de akitől vettem, azt mondta, hogy ősszel 10 centisre vágjam vissza. Akkor én is bátor leszek, megfogadom. Csodaszép ez a hortenziád! Meg a többi is. Igazi örömkert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én február körül vágtam vissza, a bugák fennmaradtak télre, ha esik a hó mutasson .Ha esik a hó...

      Törlés
  2. Nekem tetszik, a ház melletti kicsit "összevissza" virág...Kicsit a rétre emlékeztet, vagy csak mert egyszerű, szép, színes...jó ránézni

    VálaszTörlés
  3. A felhők fölött mindig kék az ég! Remélem, nálatok már süt a nap ezerrel. A mesekerted most is gyönyörű ❤️

    VálaszTörlés