Oldalak

2019. április 24., szerda

Ez is, az is

  

Ma visszamentem a dokihoz, még mindig vírusos  a torkom.

A szemészetre kaptam időpontot decemberre, tavaly kb. 5 hónapot kellett várni. Hiába, az egészségügy egyre javuló tendenciákat mutat, túlmutat a tavalyi önmagán.

Képzeljétek levittem az odút a kert aljába, a gyümölcsfák közé. Lett lakója, cinkéék vették ki. Itt van az etetés igazi helye, a jövőre nézve. Egy hibája van, messze van, nem lehet a madarakat kukkolni. Viszont úgy láttam legalább 3 pár stiglic járt az etetőre! No, persze csúszkáék is, és cinkéék. A verebek valahogy nem fedezték fel. (Eddig.)

Megjelentek a meztelen csigák, s nagy csámcsogás volt este az újonnan vett növényeimen. Ismét elutazom, pásztorkodni, nem merek belegondolni mi lesz itt mire megjövünk.  Volt esőnk is, nem sok, de elverte a port. Jobb a növényeknek, mint az öntözés.

Meglepetésre kikeltek valami növények. Nem tudom mi lehet, szomszédasszony szerint nem tőle jött át mag. Egy kupacban vannak, valami elszórhatta magját, de mi? Majd teszek fel fotókat, hátha több szem többet lát. S van még egy rejtélyes növényünk, ami sokfelé nő, azt hittem gólyaorr, azt hiszem nem. Akkor mi lesz? Majd fotózom őt is. Majd, majd, mindent.

Nyílik az illatos fűszercserje, olyan muskotályos illata van, nem győzöm szagolgatni. Apró örömök. Imádom.

 

3 megjegyzés:

  1. Pont ma olvastam az illatos fűszercserjéről, hogy milyen ritka nálunk. Sosem láttam/éreztem még "élőben". Kicsit irigyellek érte :)

    remélem már rendbe jöttél...itt az világszép jó idő, nem szabad betegnek lenned!

    VálaszTörlés
  2. Orsi, tiszta muskotály illata van, élvezkedem benne. Van kétfélém, szerelmeim.Vírus, makacs, tartja magát.Sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Néha tényleg nem tudja az ember, hogy egy-egy virág/növény honnan került a kertjébe..De vannak ilyen csodák.Szél hozza, vagy madarak ?
    A meztelen csigákra épp ma vettem a Lidl-ben egy olyan granulátumot, amit bárhová ki lehet szórni ( ehető növények köré is). A hatását nem tudom, csak remélem, megérte az árát (1900.- Ft kb. 20 dk.)
    A magyar egészségügy helyzetéről pedig inkább nem írok semmit....
    Meghalni ma Magyarországon könnyebb, mint kórházba/orvoshoz jutni. Na de évszázadokkal ezelőtt is ez volt - mit csodálkozunk ? Nem előre, visszafelé megy sok minden.

    VálaszTörlés