Oldalak

2019. április 4., csütörtök

"én vettem a fáradtágot és kicsíptem magam"

Egy film a szerelemről is. Az emberről, az ember változásáról, a másként gondolkodásról. Nagyon finom, érzékeny közelítéssel, jelenetekkel. S bizony  politikában máig sincs új a nap alatt. 



Valamelyik nap írtam szeretnék csak nő lenni. S eszembe kolléganőm jellemzése az unokáiról: A fiú klarinét versenyeket nyer, a nagyobb lány hegedűversenyek győztese, a harmadik, aki szintén leány ül a széken és szép.

Megyek pásztorolni, majd jövök. Micsoda front volt ma, vagy nekem sok már a sok. Pokoli napom volt ma, csak ültem a szobában és olvastam (miután 5 órás átfutással behennáztam a hajam. Ne szégyenkezzenek már miattam az unokák. Lányok, nőnek, figyelnek és megjegyeznek.)

Most jutott eszembe ez a film, kedves gasztronómiai utazás Franciaországban.



1 megjegyzés:

  1. Kár hogy nem mutattad a hajad alakulását. Itt a tavasz én "körömileg" virágoztam ki. Természetes igénye a nőnek ápoltnak lenni. Hajrá! Legközelebb már jöhet a tartós hajfestés.

    VálaszTörlés