Oldalak

2019. április 26., péntek

Tavasz van, gyönyörű,

s én meg jól kiütöttem magam. Így jártam, fekszem. Legalább olvashatom az új BBC Kertvilágot.

Mocsaras részen gólyahír, tiszta romantikus hely a maga vadságában.





A fák alján szőnyegszerűen terült: csillaghúr?  Ha a nevét nem is tudom, nagy kedvencem.


A kihajtó páfrányok, s micsoda előadást tart amíg levelet bont:



A varázsmogyoró végre levelet bontott, s az elkésett nárcisz. Ez a fajta nekem kedves, szóval ők együtt a kedvesek.

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű tavasz van.
    Az a nárcisz "nem elkésett", az sokkal később virít, mint a sárgák.És micsoda illata van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én többimhez képest elkésett, egyszerűbb a megjelenése, de az illata, ezért is szeretem.

      Törlés
  2. ez a fajta nárcisz nekem is nagyon kedves, régen otthon nálunk csak ilyen fajta volt, illatos, egyszerű, de egyszerűségében gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én gyermekkoromban is csak ezt ismertem, ahogy írod.

      Törlés
  3. A nyaraloban rengeteg pafranyom van:) hoztam is egy keveset de sajnos nem maradt meg itt.

    VálaszTörlés
  4. Micsoda "parádés jelenet" míg egy barna gombócocskából csodás, cakkos páfránylevél lesz ! Nagyon szeretem őket - még akkor is, ha nincs virágjuk. (lásd: aranyosfodorka :-) )

    VálaszTörlés
  5. Én is, a növekedésük csodáit.

    VálaszTörlés