Oldalak

2018. szeptember 2., vasárnap

Orsinak, szeretettel!

A jó könyvtől ajándékot kaptam, a szentimentális történetekbe pedig én sírtam bele lelkem romantikus fölöslegét. Kút is kell, meg lefutó árok is.
Lesznai Anna

Tehát:

 A jó könyvtől ajándékot kaptam,


 a szentimentális történetekbe pedig én sírtam bele lelkem romantikus fölöslegét. Kút is kell, meg lefutó árok is.



(Orsinak ajánlottam a bejegyzéséhez, de ajánlom mindeneknek. Kinek ezért, másnak azért. Nem bánjátok meg, ki ezért, ki meg azért.)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, Anikó! Tudod, ilyenkor melegszik a lelkem...
    Ölellek szeretettel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam kapsz egy kis lélekmelegítő útravalót.

      Törlés
  2. Lesznai Annát köszönöm,hogy újra említetted! Néhány napja egy riportot láttam Ugron Zsolnával, meg kell vennem néhány könyvét,mert csak egyet olvastam még tőle. Szeretem,ahogy utánanéz a dátumoknak és bár néha fikciókat is ír, az ritka.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Bea, ki kézmunkázik, ki olvas. Azért titokban minden kézügyeskedőt irigylek.

      Törlés