Oldalak

2018. szeptember 15., szombat

Nő és férfi(agy)

Ezt most ki kell írni magamból. Már nem értettem sokszor, ha egy benzinkúthoz, bevásárlóközponthoz érünk miért nem nem az egyenes úton parkolunk le, mért kell az épületet körbekerülni a parkoláshoz?

Tegnap ment a Férfi lottót feladni, s mert mellette van egy bolt, s akciósak voltak dolgok, többet felírtam, s megkértem vegye meg. Volt amit meg is mutattam a  szórólapon.

Hazaér, s meséli mondták neki a lányok a boltban, miért nem tegnap vette meg a kávét, akkor olcsóbb volt? Most olcsóbb, mutatom a szóróanyagot. Kiderült, a másik, a távolabbi boltba ment vásárolni.

Tiramisuhoz készülődtem, a receptem szerint használok hozzá natur tömlős sajtot. Külön elmondom, natur sajt  süteményhez!!! Meghozta, meg sem néztem, hiszen külön elmondtam. Már levágom a végét, tenném a többi hozzávalóhoz, de miért piros a natur tömlős sajt? Mert magyaros!

Én tudok robbanni, nagyon tudok robbanni, akkor verbálisan jelzem. Hát most felrobbantam, hangos is voltam, állítólag az utca közepén is hallották. Ez már így kicsit sok volt. (Tudom, nézőpont kérdése, lehet hülyeségeken jókat kacagni. Nekem ez most (már) valahogy nem jött össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése