Oldalak

2016. március 10., csütörtök

Mára

"De akármilyen jól megértjük egymást valakivel, akármennyire szeretjük, egy másik ember szívébe belelátni, hát az lehetetlen kívánság. Aki ilyesmit kíván, az csak magának okoz fájdalmat. A saját szívünkbe azonban, ha megtesszük az erőfeszítéseket, beleláthatunk, a befektetett erőfeszítéseink arányában. Végső soron az a feladatunk, hogy megfelelően és őszintén kiegyezzünk a saját szívünkkel, nem? Ha igazán látni akarunk egy másik embert, arra nincs más mód, csak az, hogy elmélyülten és tiszta tekintettel megfigyeljük saját magunkat." Murakami Haruki


3 megjegyzés:

  1. Ezzel teljesen egyetértek, ha látni akarunk mást, ismerni kell magunkat.
    De erre az összefüggésre csak most jöttem rá. Eddig azt hittem, az én agyam erre az elemző képességre állt rá, azért megy könnyen.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon kanyargós úton jutottam el idáig.

    VálaszTörlés