Oldalak

2015. augusztus 31., hétfő

Könyvek



Nem  tudtam letenni a hétvégén, már a polcról szólt: vigyél magaddal! A kritikaírás nem kenyerem, de  ő szívemből írt róla.  

Másik nagy könyvélményem mostanában:



s még tőle, korábbról

Sok könyvet olvasok, sok átmegy rajtam, erre máig emlékszem, s akiknek kezébe adtam dicsérték. Egy kis beleolvasási lehetőség. Romantikus, kétségtelen. Mégis mi az benne, ami mindannyiunkat legyen igényes olvasó vagy a könnyedebb műfajok kedvelője magával ragadt ebben a történetben?
                                                        
  

1 megjegyzés:

  1. En mar szamtalant felirtam , nemelyik mar utban van, lesz mit olvasnom a telen.Ilyenkor csak hajnalban szoktam ez az uj szokasom tavaly ota, amikor meg mindneki alszik, estenkent mindnekinek jar a szaja nalunk:)
    Ezek is nagyon igeretesek, koszonom!

    VálaszTörlés