Oldalak

2013. július 23., kedd

Macska nélkül

Nagyságos úr egész délelőtti alvás után kiszabadult a kertbe, s mikor jöttünk volna haza nem jött elő. Most macska nélkül vagyok itthon, ők meg a  frissen festett szobában piknikelnek a Mózsikkal, feltehetően. Úgy látom az egyik élelmes Mózsi sakkban tartja, vagy ügyesebben, gyorsabban, szemtelenebbül   étkezik mint ő.  S az igazat megvallva foga is több van.... Azért van miből leadnia Macskaúrnak....



Vizet hagytam neki eleget. Azt gondolom nem isszák el előle.

Csak az én lelkem, az sajog, nincs senki láb alatt, senki nem kunyerál, s nem csinál programot nekem. Furcsa, szokatlan. Kicsit üres a lakás. Nagyon üres a lakás. Nagyonnnnnnn



Ez amúgy illegális tevékenység a tűzhelyen, azt se vette észre, hogy fényképeztem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kép!! Mekkora cicó:) Én sem tudom elképzelni már a mienk nélkül a napunkat.

    VálaszTörlés