Oldalak

2011. november 8., kedd

Születésnap



„.. a mai világban az ad erőt és menedéket az embernek, ha testére szabott és pontosan körülhatárolt tevékenységre korlátozza magát, abban viszont korlátlan úr. "
Győrffy Miklós

"Tisztelet és alázat nélkül nem lehet egyetlen szakmát sem gyakorolni, mert az ember keserűvé válik."
Makay Margit
 
"Megdöbbentő, hogy emberek életük energiájának jelentős részét arra fordítják, hogy másokat bizonytalanná tegyenek és ellehetetlenítsenek."
Olasz Ferenc

A zsidócseresznyéhez kerestem volna valami szöveges aláfestőt, s miért miért se ezek az idézetek kerültek elém, egymás alatt voltak szépen sorban - az idézetes mappámban. Ezek szerint semmi új nincs a nap alatt. Régiek, emlékszem a cédulákra, noteszekre ahonnan ide bemásoltam őket.

Három éve elkezdtem valamit a munkahelyemen ami sikeres lett, amiben még saját kolléganőm sem hitt. Tegnap volt a születésnap - nélkülem.  Eredetileg tortát terveztünk, aztán elfelejtődött, ill. én tudtam nem leszek, nem is kapacitáltam már az elmúlt héten. Rossz volt távol lenni, de néha a szükség nagyobb úr az elvártnál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése