Oldalak

2023. október 11., szerda

Nézőpontok



 Kérdem a szembe szomszédot,  hogy nem látom a macskáit. Egy van még, a másik elveszett, nem találja, kb mint Aladár. Mindenhol kereste, nyomaveszett. Vagy inkább felkoncolták, mondom neki. A kitört , éhes kutyák, elveszett macskák, túl nagy az egybeesés.

Ő túllépett rajta, de látja rajtam a gyászt. Mások vagyunk, szerettem a kutyafülűt, csaladtag volt. Nő vagyok, érzelmesebb, mondom.

Mobilról írok, a fotót nem jó helyre tette be. Látni a négy levelű lóheréket, sőt van öt levelű is!!! Akkor azt kívántam, hogy legyen szerencsés a kirándulásunk. Úgy félek kimozdulni, tiszta vénasszony lett belőlem. Pedig az erdőn is milyen sokat jártunk,  pár éve is. Vagy inkább eltelt pár év?

2 megjegyzés:

  1. Szerintem egy nő mindent máskép él meg mint egy férfi...Mondom a macskás ismerőseinknek, akinek macskagyár van, mennyire hiányzik hogy elment a cicánk, erre azt mondta lépj rajta túl... én nem tudok... 17 év...az elég sok idő... náluk elmegy egy, nem akkorra hiány., hisz marad még 10 valamennyi.Más... azt gondoltuk ha végleg befejezzük a fóliákat, majd mehetünk, annyi időnk lesz... nem lett... sőt most még több tenni való van, de nem is hiányzik a menés... szeretek itthon lenni...meg hát annyi fáj van,,,ez mind gátol hogy útnak induljunk...Te hozzá vagy szokva... ha tudsz menjél, hamar itt a rossz idő

    VálaszTörlés
  2. Igen, a macskasok külön kategória. S sokan idegenekkel meg sem osztanak ezt, s azt a macskáikról, mert hülyének nézik az embert. Mások tapasztalata is.

    VálaszTörlés