Oldalak

2022. március 6., vasárnap

Ajánlók

Edward Rutherfurd a szerző. Olvasmányos, történelem, s persze az erdő, ami helyszíne az évszázadokon átívelő családtörténeteknek. Az utolsó részt nagyon szerettem.
Más kor, más helyszín, kis hazánk... Ajánlom.



A kertes magazin nagyon tetszik. Néhány elgondolkodtató cikket olvastam benne. Sokunk kedvence a kerekerdeux blog, fotós bloggerével is készült riport. Nagyon szerettem. Kertesek olvassátok el!

A Veranda magazin örök kételyem. A múltkori szám fantasztikus volt, ez elmegy. Van egy műköves, akit rendkívül favorizál a lap. Nem értem. Engem roppant módon zavarnak a kövei, néha sok már belőlük a sok. S ahogy a tulaj nyomatja magát. Ízlésterror. Bár, lehet, hogy velem van a baj. A természetes, egyszerűt szeretem.

Azért jól kigondolt, mai vagy felújított parasztházakat is bemutat. Példaszerűeket, e pár cikkért érdemes elolvasni.

3 megjegyzés:

  1. elnézést, figyelmetlen vagyok, nem tudom, melyik "kertes magazin"ról beszélsz?: Kertbarát? kertÉsz magazin? Kertvarázs? Kertpont?Kertesház-magazin? édenkert magazin? (a Kertbarátba szokott írni a hidegszódás Petrik Adri)

    VálaszTörlés
  2. Katalin, lemaradt a fotó. Nem vettem észre, hogy nem csatoltam. Ez évi egyszer jelenik meg.

    VálaszTörlés
  3. akkor biztosan a Nők Lapja KERT ÉS VIRÁG különszámára gondolsz

    köszi

    VálaszTörlés