Oldalak

2021. szeptember 17., péntek

A festés,s az újrafestés

 elkészült, levonult a festő.  Viszavittük a -bontatlan vödröt a festékboltba. Este,  villanynál ránéztünk a falra, rosszul lettünk.

Foltos, festetlen részek, stb. Másnap -beszéltem a festővel, hétfőn jön s ismét lefesti.. Úgy tűnik a házigazdával való folyamatos beszélgetes, a korábbi más összetételű festék, együttesen nem voltak jó hatással a munkára.Vagy a nagy meleg.

A kert amúgy tegnapra lekonyult. Érezte hogy jön az eső, ha ezt ami van, esőnek lehet nevezni? Viszont a semminél több, kétségtelen.



Ami szép, ami meglepetés:

A trombitafolyondár újra kinyílt, szinte teljes pompájában. Ki érti ezt?
A mályva is most virágzik igazán, hiába öntöztem egész nyáron.
Ő meglepetés,  lehet hogy utolsó?

A hibiszkusz viszont tele van bimbóval, virággal a ház előtt.


6 megjegyzés:

  1. ÓÓ de kellemtelen... újra végig csinálni az egész herce-hurcát...Kitartást Anikó!

    VálaszTörlés
  2. Véra a szerencse, hogy vissza meg nem pakoltunk. Csak ami kell a mindennapokhoz a konyhában, addig is.

    VálaszTörlés
  3. Ó, de sajnálom! Az első mondataid után kezdtem örülni, kicsit irigykedni, hogy de jó már neked a szép tiszta lakásban. Imádom az újonnan festett falak illatát.
    Bosszantó dolog, erre nehéz is mit írni. Sok erőt neked a folytatáshoz, csak a végeredményre gondolj!
    A kerted csodás! Legyen most abban sok örömöd addig is, amíg visszapakolhattok véglegesen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kertészkedtem is, sok az elmaradás. Reggel ködben, miben másban? Úgy az igazi.

      Törlés
  4. Bosszantó tud lenni. Egy JÓ festőnek észre kellett volna venni!!! neki a szeme már elvileg rááll a hibákra, de úgy látszik az övé nem. Volt, hogy mikor itt festettek, mondja a pasi, hogy újra keni. Csodálkozva néztem körbe, de miért? aztán mutatta és igaza volt. Én biztos nem láttam volna meg.
    (Na, most a spájzban igen, én is megláttam, mikor bepakoltam :D az ablak felett jó kis csíkos/mázgás lett és festékem egy szem sem. Azóta vettünk egy kis vödörrel, de még nem jutottam el odáig, hogy kijavítsam...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok volt a szövegelés, nem arra figyelt. Szerintem.Becsületére legyen mondva, mikor hívtam azonnal mondta hogy jön mihelyt tud. Mi meg állunk, s várunk, mit tehetünk.

      Törlés