Oldalak

2021. január 3., vasárnap

2021 január

A tónál





 s a kertben













7 megjegyzés:

  1. Nálunk meg nincs semmi fagy. Mintha másik országban élnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez is akkor volt, most éppen 9 fokos kora tavaszi k van.

      Törlés
  2. Hihetetlen szépek a fotóid, mindig is szerettem ❤️

    Fagy? Deresedés? Mi az? Hogy néz ki? 😊😲🙄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra fel írtam, mi az a dér meg a zúzmara, mert ezen a télen még nem láttam 😊 eső ellenben annyi van, hogy az az érzésem, kirohad tőle a beton is 🙄

      Törlés
  3. Dér a napsütésre elolvad,zúzmara tartós , most néztem utána.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű fotók.. Utálom a hideget, havat, de a deres, havas képek nagyon szépek az biztos...
    Nálunk is szilveszter éjjel lazán esett, minden vizes volt, viszont reggelre minden jeges, zúzmarás volt...Gyerekeim reggel 5 óra után indultak haza, minden jeges volt, alig tudták a Mecseki dombokat "megmászni"

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek azok a kertes fotók! Most engem azok ragadtak magukkal. Művésziek! Gratulálok!

    VálaszTörlés