Oldalak

2020. február 24., hétfő

Igazolt távollét

Kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, finoman szólva. Kicsit  össze is jöttek a dolgok. A megbeszélt unokákra vigyázás volt, ami korábban kezdődött a tervezettnél. Ilyenkor az 5 nap legalább tízet jelent, már a készülődésben, majd az elmaradások pótlásában. Ha ez utóbbira gondolok a tíz nap inkább 15. S akkor még keveset csináltam.



Szóval a kerttel elmaradtam, nagyon. Zsebi kevésbé, sajnos. Fekhelyet, vagy inkább kukkolóhelyet alakított ki magának letaposva mindent ami NEKI az útjában volt. Én legfeljebb agybajt kaptam tőle. Azt viszont megkaptam.

S most még itt ez a durva szél. Ami a távollétünkben egyszerűen letépte, s földhöz vágta a fél kaput.

S ami szép volt, útközben, nézzétek:


 Szeretet a fák fölött.


 Ezek mind M5 és M7-en készült fotók.






S a napi kedves:

5 megjegyzés:

  1. Feltöltődtél legalább az unokázással! Az otthoni munkák meg úgyis megvárnak.
    Mennyit jelent egy hét kiesés is! Ezért félek "dolog időben" kimozdulni itthonról, mert dupla idő az elmaradást helyrehozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dupla, s fáradok, s közben sokszor eszembejutsz emiatt.😉

      Törlés
  2. Unokázás nagyon jó kikapcsolódás, megfiatalodik tőle az ember. Bárcsak nekem is lenne már, mert így mindig csak kölcsön-unokázom. 😊
    Némelyik képed fantasztikus fényekkel teli.

    VálaszTörlés
  3. Annyira szépek a fotóid! ❣️ Fotókiàllítàson lenne a helye 😊

    VálaszTörlés