Oldalak

2016. november 8., kedd

Garfildiádák 1. A macska fejedelmi állat



 "Mit mondhatnék? Aki meg akar minket ismerni, annak 
feltétlenül tisztelnie kell bennünket. A gazdáink (hadd 
higgyék, hogy azok) annyira imádnak minket, hogy 
szinte a mancsunkból esznek. Ők írják a szabályokat, mi 
pedig felrúgjuk. Remek munkamegosztás."





Valamikor készítettem egy power pointos összeállítást Garfield

 szövegekre  Macskaúrról. Könnyű volt, szobamacska volt, akit 

lehordtam sétálni. S persze ő volt a ház ura.  Rengeteg fotó 

készült róla, s tett is azért, hogy úgymond helyzetbe hozza 

magát. 


A mostani összeállításba azért (hogy őket is megtiszteljem)

 válogatok fotókat a ház körül megforduló, itt élt összes macskáról.

S még pár szót az előzményekről: addig addig pakoltam vissza  a könyvtári

 polcokra, s adtam oda az olvasóknak Garfield könyveit, míg 

rákaptam én is. Aztán egyszer csak bekattant. Van a háznál 

macska, fényképezőgép, itt vannak ezek a szenzációs mondatok, 

párosítsuk össze!


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűűűű az a macsek!

    "Ők írják a szabályokat, mi
    pedig felrúgjuk. Remek munkamegosztás." - telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  2. Én, macskatartás híján, plüssből vagy szőrből készült cicákat tartok. Van ülő, fekvő, egyszer a lányom csinált posztóból egy feketét. Jó rájuk is nézni, na és nem kell a szőrt takarítanom, nálam ez sem utolsó dolog. Mégse pótolja a dorombolást...

    VálaszTörlés