Oldalak

2013. szeptember 18., szerda

Munka után gyors ebéd, s

rohantam ki a házba. Munkák vártak a kertben, diószedés, hagymások ültetése. Addig, míg egy rágott hagymára (tán krókuszé lehetett) nem leltem. Rögtön leállítottam az ültetést.

Volt alkalmam  diólevelet gyűjteni, kutyát simogatni, labdát dobálni neki, s néha hívni a  Mózsikat. Ez volt az abszolut felesleges dolog... fáj a szívem értük. A hirdetőcéduláimra egy hívás sem érkezett, mint várható volt. Falun  macskatúltengés van, én vagyok csak macskasirató bolond. S akkor még kutyaharapást szőrével alapon egy könyvet is a kezembe nyomtak.



Mert ugyebár van könyvtárban élő macskáról írott könyv


sőt még vak cicáról is íródott


S még van annyi, én is írtam már a blogban többről is. A "szerelmem" Findusz. S akkor szórakoztatásul jöjjön egy film a sorozatból. Kutyaharapást szőrével....


Amúgy a ház körüli macskarend éber őre, a szerencsétlen száműzött, a kiéheztetett, ő köszöni jól van, éli világát, mint macska, mint falusi macska. (Ahogy megfogalmaztam: eddig "ember" volt, végre macska lett.) Most éppen egy közös széken osztozva vesemelegítőként tölti az estéjét.


1 megjegyzés:

  1. Thank you for your website post. Manley and I happen to be saving to buy a new book on this matter and your article has made people like us to save money. Your thinking really responded all our questions. NO2 BURST In fact, more than what we had recognized prior to when we stumbled on your wonderful blog. My partner and i no longer have doubts and also a troubled mind because you truly attended to all of our needs here. Thanks How is it that just anyone can create a weblog and get as popular as this? Its not like youve said something extremely impressive more like youve painted a quite picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, right here. But do you actually think that you can get away with adding some pretty pictures and not really say something?http://www.healthsupreviews.com/no2-burst/

    VálaszTörlés