Oldalak

2013. május 16., csütörtök

Hajnali kertben










7 megjegyzés:

  1. Ez a mesés erdő-kert a tiétek????????csodálatos!

    VálaszTörlés
  2. Én nem vagyok egy hajnali ember, de ezek a képek nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lehet ilyen gyönyörű helyen élni. Csodásak a képeid.
    Mi a kék kis virág neve?

    VálaszTörlés
  4. A kert alja, más-más nézetből. "Folyik" ott egy árokban víz, ha sok az eső, ez a kertek alján fut végig. Itt vannak még fák is. Boróka: len, s ha szerencsém van, remélem aki a füvet nyírta nálunk arra nem nyírt füvet, nem is kértem rá, hogy egy-két virágot kiáshassak. Viszont kicsit túlteljesített, majd kiderül....

    VálaszTörlés
  5. Ezek nagyon csodás képek! Nem is tudnék választani közülük, bár nem is akarok. Nagyon - nagyon szép a kertetek. Jó lehet kisétálni reggelente és gyönyörködni.

    VálaszTörlés
  6. Hát ilyen vadregényesnek még nem láttam a kertedet. Csodaszép!

    Ha le is nyírta, visszanőhet, nagyon szívós növény.

    VálaszTörlés
  7. Ó Melinda, azért itt több áldozat is esett, sírtam is miatta. Ezért kértem, hogy fent ne vágja le. Amúgy szépen dolgozott...

    VálaszTörlés