Oldalak

2013. február 6., szerda

Ismeritek biztos azt az érzést,

 amit akkor érez az ember, amikor valami nagyon kedvestől fosztják meg. Nagyon szeretem a fülbevalókat, nélkülük úgy érzem magam, mintha meztelen lennék. A téli öltözködés, sálak, sapkák időnként megfosztanak egy-egy kedvenctől, vagy inkább annak felétől. Viszont mindig a kedvenctől. Néha a szívem szakadt bele. Most is így jártam.

Másrészt az ember, ha éveket húz le magányosan, amikor a maga ura (itt most "uramról és parancsolómról" nem szólnék, mert Őurasága "uralkodik" az emberen), magának gondoskodik meglepetésről. Antal Andinál fedeztem fel egy ékszerkészítőt, Kricsár Annamáriát, tőle kerültek hozzám ezek a csodaszép fülbevalók. Ezúttal is köszönet érte!



Most a fülbevalókról szóltam. Ma már nem vagyok magányos, a szokás maradt csak meg. Viszont volt születésnap, amikor más szépségek birtokosa lettem. Bemutatásukkal adós vagyok, ami késik, az nem múlik.

S Illésékkel szólva, egy kérdés: "Happy end nincs? " Van. Házunkban a fürdő takarításakor előkerült az elveszett fél pár fülbevaló. (Természetesen ott is ezerszer kerestem, szétszedtem, eltoltam, stb. Lényeg: meglett. Nagy ajándék volt!)

5 megjegyzés:

  1. Óóó, ezek nagyon szépek! Én is fülfüggő lettem... :)

    VálaszTörlés
  2. Egyediek, kulonlegesek, gyonyoruek.En sirni sozktam, ha elveszitek valamim:)esa torott, elszakadt darabokat is orzom kulon egy dobozban:))
    En mindig megjandekozom magam annak ellenere, hogy kapok.Mult heten egy kesztyuvel, majd en is mutatom.Addig varom a tied, a te elmaradasod!:)

    VálaszTörlés
  3. A Te férjednek könnyű dolga van karácsonykor, meg névnapon, szülinapon, nincs gondja, hogy mivel lepjen meg :)))
    Én is őrizgetek fél pár fülbevalókat, látod, te is nemhiába tartottad meg, visszakerült a párja! Az ékszerek szerintem is gyönyörűek!
    Erzsi

    VálaszTörlés
  4. Anikó, nagyon-nagyon gyönyörűeket választottál.
    Képzeld a hétvégén nekem is elveszett egy nagyon kedves fülbevalóm fele, amit az édesanyámtól kaptam. Nagyon szomrrú vagyok, de még bizakodok, hogy előkerül.

    VálaszTörlés
  5. Ez most csoda lett, még sosem került elő elveszett. Tényleg szépek, a sellőlány (középső) az egyik elveszettre emlékeztet. Csak emlékeztet, egész más, ezért is választottam. A többiekben a különlegességük fogott meg.Látod Andi, jó, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés