Oldalak

2013. február 13., szerda

Behavazva, bekuckózva

Behavazva, s kiásva, megbolondulva és csodálkozva (Zsebi és a macskák, akiknek tányérjából kihabzsolta az ételt, miközben a sajátjában ott a kutyaeledel (amire viszont a macskák járnak rá).

S akkor jöjjön egy kis melegség: a születésnapi angyalom, Ágnestől a nyereményem feje, s sarok, ahová beástam magam délutánra, estére, ahol melegedhetek, teázhatok, filmet nézhetek, olvashatok. Mire a 11 fokból meleget csináltam, bizony este lett. A szél hordja a havat, a mentő/rendőrautók szirénáznak, az utca kutyái kórusban vonyítanak nekik.

Ez egy február közepi téli délután....





7 megjegyzés:

  1. jófej kutyus:)))
    és kellemes kuckó:
    jó itt nálad:)
    szép estét:)

    VálaszTörlés
  2. Szülinap? Isten éltessen!
    Milyen szép minden itt.
    Én is bekuckózva, kint vadul hordja a szél a havat.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Éva, már jó hete elmúlt, csak nem akartam írni róla. Majd eljön annak is az ideje.

    VálaszTörlés
  4. Utolag azert Boldog Szuletesnapot!!(valami rautalast olvastam, de nem tudtam a napot)
    Az az elso kep, a Mozsis, egyik font, masik lent, nagyon tetszenek:)a filmet ugye megtalaltad?

    VálaszTörlés
  5. Ágnes!Megtaláltam, de nem magyar nyelvű. Keresem majd máshol, összekevertem a címet. Közben megnéztem mást...

    VálaszTörlés
  6. No, lemaradtam. Boldog születésnapot utólag is. Jó nagy hó van arra, remélem erre már nem jön. Szépek a képek, mint mindig.

    VálaszTörlés
  7. Még nagyon sok szülinapot kívánok neked jó egészségben!

    VálaszTörlés