Oldalak

2013. január 23., szerda

Két borító, két könyv, két vélemény

amely alapján ki-ki eldöntheti elolvassa-e?




 Én elolvastam az elsőt, aztán a másodikat. Másnap nekiálltunk a kolléganőmmel megtárgyalni. Szex, csak a szex, ami összetartja őket? Szerinte igen, nem tudnak miről beszélgetni, a nő nagyon feladta magát. Aztán elém jön egy jelenet: ülnek a szobában, tv is megy, de ami a fontos a beszélgetés, a meghitt hangulat, talán jókat is nevettek együtt.

Azért a kérdés még mindig bennem motoszkál, az írónő sem zárja le. S még egy gondolat, amilyen a két borító, olyan a két könyv is, szerintem szórakoztatók, meghökkentők, s minő meglepetés - elgondolkodtatók.

S ahogy látom, ez az 500. bejegyzésem. Örülök, hogy erre jártok!

4 megjegyzés:

  1. Éljen az 500! :-)
    Bárcsak már olvashatnék, csak úgy magamnak....

    VálaszTörlés
  2. A nagyobbik fiam mellett anno én sem tudtam, a kicsivel mihelyt időm volt leültem.

    VálaszTörlés
  3. Aniko!

    Csotortokon este gondoltam Rad.Lattam egy filmet:Festett fatyol cimmel, Naomi Watts a noi foszereplo, Kinaban jatszodik 1920-as evekben.Valamiert rad asszocialtam, hogy biztosan tetszene, mert elgondolkodtato volt:)talan irok rola, de egyelore laptop van, es igy nem vagyok a magam ura:)






    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Ágnes, utána nézek.

    VálaszTörlés