Oldalak

2011. október 26., szerda

Októberke






"Októberke" a virág az alsó két képen, eredeti nevét megnézhetném, most nincs rá időm. Ezt a kedves nevét a szomszédomtól hallottam. Régóta nálunk van, de ilyen szép vörösben még sosem játszottak a színei. Sajnos a fényképek nem a legjobb minőségűek lettek. Remélem azért, hogy a színek csodáját érzékeltetik.

A harmadik képen ismét tavasz az őszben....s a legelső kettőn már az igazi ősz. Egy hete nem jártam a házban, mikor kiértem ez a látvány fogadott. A diófa szinte teljesen ledobta a leveleit.

2 megjegyzés:

  1. Gondolkodtam, mikor megláttam a címet, vajon mit takarhat. Megint tanultam valamit. A növény pedig egyszerűen gyönyörű, örömmel és mosollyal tölti meg a szívet.

    VálaszTörlés
  2. Látod, az eredeti nevét én sem tudom, vendégségben láttam és "Kívántam meg".

    VálaszTörlés