Oldalak

2011. október 26., szerda

Az almák titkai

Egy könyv ment át a kezemen a munkahelyen. Ránéztem, s úgy éreztem el kell olvasnom. Igen ám, de előjegyzett könyv volt, egy olvasóra várt. Ránézek, éppen a barátnőm jegyeztette elő. Véletlen?

Aztán végre hozzám is eljutott, s belemerültem csodás  hangulatába, romantikájába, érzésekkel teli világába. Két nővér, külön sorsok, amelyek végül összefonódnak, egy csodálatos kert, különleges almafa, a családban öröklődő különleges képességek. Ha az ember szép és tiszta könyvre vágyik, s némi kikapcsolódásra ezt vegye a kezébe! Hogy végigkíséri a misztika? Szeretem az ilyen könyveket, engem nem zavart, ez adta a sóját! Örülök, hogy elolvastam.

3 megjegyzés:

  1. Megint kísértésbe viszel! Kár, hogy nálunk a könyvtárnak nincs ilyen "felhozatala".

    VálaszTörlés
  2. Melinda meg kell, hogy hozassák valamelyik nagyobb könyvtárból, ez alap könyvtári szolgáltatás.

    VálaszTörlés
  3. Felcsigáztad az érdeklődésemet,legközelebbi könyvtárba menetelkor.....

    VálaszTörlés