Oldalak

2018. március 1., csütörtök

Hócipő

 -tele van, ahogy mondani szokták. Nem tudok aludni, kettő körül felébredek vagy négykor, aztán annyi.

Hulla vagyok, fáradt vagyok, nem tudok gondolkodni, elegem van a világból. Elegem. Csak fekhetnék, de mindig valami közbejön. (Most megyek, s megteszem. Néha én még feküdni is fáradt vagyok, úgy szoktam mondani fárad bennem a fáradtság.)

Vagy a telehold? A fagy? Az aggódás? Vagy valami melegfront közeleg? Vagy...???

Amúgy szép a tél, a hó, nézzétek mennyi rajzolatot is ad!




11 megjegyzés:

  1. Nagyon jók ezek a havas nyom-fotók ! Nálunk szerencsére a zöme már eltakarodott, nagyon várom az enyhülést. Tán ha megjön a jó idő és többet mozoghatsz, lehetsz levegőn, jobban fogsz aludni is. Én csak a szürkeséggel és a bezártsággal magyaráznám az alvásproblémádat.

    VálaszTörlés
  2. Valószínű, hogy a telihold.... vagy a melegfront... ki tudja mi! Az én jóalvó férjem sem aludt az éjszaka, éppen most pótolja.
    Nagyon jók ezek a nyomolvasós képek! Én még arra is lusta vagyok, hogy kimenjek a kertbe. Az is lehet, hogy nem lustaság, mert itt fáj, ott fáj, mindenhol fáj, meg a mellkasomon ül valaki vagy valami....
    Szebb napokat neked!

    VálaszTörlés
  3. Hát ahogy írtad együtt keltünk ma is és ezek szerint fogunk máskor is. :(

    VálaszTörlés
  4. Nyomot hagyni és felfedezni a másik lény ott létét mindig csodálatos.
    Gondolok Rád.
    Ölellek

    VálaszTörlés
  5. Előző bejegyzéshez: cukker cicák!

    VálaszTörlés
  6. Fel a fejjel, mindjárt itt a tavasz! Már kopogtat a kertkapun :-) :-)

    VálaszTörlés
  7. Kitartás, megjön a tavasz már nemsokára! Nagyon tetszik a második fotód, a kékes fehérség, a fény-árnyék játék.

    VálaszTörlés
  8. Tami, lehet, hogy ma is együtt keltünk. Este még olvastalak benneteket, de tompa voltam, visszafeküdtem. Érdekesek ezek a nyomok a hóban, százféle mintázat volt, az árnyakat elnézve arra gondoltam ez is tükröződik, mint a tavon, csak éppen árnyék. Köszönöm Miklós. Mancoka, csak beáll végre az évszaknak megfelelő idő, Ez ellen sem lenne kifogás, mondjuk egy hónappal korábban, bár a hidegfront akkor is szorította a szívemet.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jók azok a nyomok. Azt is szeretem, amikor reggel a szűz hóban én hagyom a nyomokat a kutyával.

    VálaszTörlés
  10. én akkor éreztem ezt, nem is olyan rég, sokáig, amikor szinte semmit nem csináltam. Úgy értem, semmi olyat, ami érdekelt volna.

    VálaszTörlés