Oldalak

2023. május 14., vasárnap

Ti is fűtetek?

 Idén télen eggyel több köbméter fa, s szerintem sokkal több gáz fogyott, mint korábban. Hiába veszünk bundacipőt, mellényt, takarózok én pl. már dupla pléddel, néha nagyon fáztam. Öregszünk, fázunk.

Az előbb begyújtottam a kályhában, pár hasáb fa, de meleg illúzióját kelti. Kint pedig szakad az eső....

 


Olvasni jó ilyenkor, bekuckózni.

"Hogy kitöltse az értelem és az események szűkösségét, amelyet olykor nyomasztónak talált .

Úgy él, mint aki már meghalt.

Az elme megoszthatja birtokát, anélkül hogy fogyna."

ezeket csak úgy ideírtam, valamiért megfogtak. Finom lélektani érzékenységgel megírt könyv, akár a múltkor ajánlott "szerelmes" regény

és  




14 megjegyzés:

  1. Aránylag enyhe volt a tél, nekünk kevesebb fogyott gázból is és fából is... és sss igen... mindennap begyújtunk este fele, de ma már most is ég a gáz..Nem jó ez a hideg nyirkosság az izületeknek...Nekem majdnem mindig melegem van, ennyi év után is...de azért jól jön a meleg...kellett az eső...egyiknap 25 , tegnap estétől reggelig, újabb 10 milliméter... kell de nem egyszerre...és még nincs vége..

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. reggel óta egyhúzzamban esik... szakad, hol csak szemereg...

      Törlés
  3. Nem, már nem fűtünk, ugyanis míg a Dunántúl vacogott az elmúlt héten, itt minden nap ragyogó idő volt, szem eső nem volt. Mondjuk ez már nem olyan jó, mert olyan kemény a föld, hogy tegnap reggel a férjem hozott be új hagymát reggelihez és beleszakadt a földbe. Igaz már ma éjszakára meg holnap egész napra jósolják az esőt, remélem nem egyszerre jön le a havi adag... Pont most nem hiányozna, reggel jön a burkoló, nem tudom hogy szárad majd a száradni való a munka során. Azért csak meglesz minden egyszer... mondtam a zembernek, nem akarok mestereket látni itt bent évekig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek.Itt aztán nem panaszkodhatunk, hogy nem esik.kitartást britek, sjó időt hozzá.

      Törlés
    2. Megértelek.Itt aztán nem panaszkodhatunk, hogy nem esik.kitartást britek, sjó időt hozzá.

      Törlés
  4. Tegnap és ma eddig esett 50 milliliter..ez rengeteg

    VálaszTörlés
  5. Egész hétvégén kitartóan esett az eső. Bekuckóztuk magunkat.
    Jó, hogy ajánlottál könyveket. Megnéztem a neten, a helyi könyvtárban mind megtalálható. Kiveszem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva ezek mély könyvek, nagy élmények voltak.

      Törlés
    2. S gépről nem tudok nálad hozzaszólni,nem értem miért?

      Törlés
  6. Mi is fűtünk. Muszáj, kell az öreg csontjainknak.
    Mennyivel később virágoznak nálunk a növények! A hagymavirágod meg az összezárósott esőcseppes tulipánod nagyon jók! Azért a leg-leg a kutyus! Mindent kifejez a szépséges pofija.

    VálaszTörlés