Oldalak

2019. december 7., szombat

Vadászok

Kinyitottuk a háló ajtaját, ami a körülmények -értsd macskák- miatt állandóan zárva van. Most szerettem volna, ha melegszik. Viszont jön onnan a hideg, mentem voln becsukni az ajtót.Rámszól az uram: -Nézz be! Mit látok? Cirnyó úrfi alszik az ágyon. Hogy és mikor talált be?

Jövök a nappaliba. Öregasszony áll a székem mellett. Na, mondám vadászik. Az ölemre, hogy belefekhessen. S mikor a széket mozdítom, már hallom is a hangját....

A kutyavadász a komposztra vadászik. Végre valaki kint, a kertben keresi a boldogságát.

3 megjegyzés:

  1. Hihi, ezek a cicák okosak. Fáztak kint, kicseleztek.

    VálaszTörlés
  2. Én is csak ámulok-bámulok néha.Olyan észrevétlenül, nesztelenül közlekednek nálam is a macskák, hogy néha meglepődöm, miképp és mikor jutottak oda, ahol épp vannak. Mert én bizony nem láttam őket - pedig hát ott vannak...

    VálaszTörlés
  3. A nagy rejtély mindig a beosonkodás, azt nagyon értik. Az összes,évek távlatából. A vérükben van. S cél mindig a háló, s ott az ágy. Kivétel nélkül. Vajon miért?

    VálaszTörlés