Oldalak

2019. december 29., vasárnap

Úgy belejöttem

az előre sütésbe, hogy 30-a lévén begyúrtam a szilveszteri süteményt, hogy majd holnap kisütöm. Erre kiderült, hogy ma még csak 29-e van. Így jártam.

S egy kis kecskeméti karácsonyi ízelítő. Szeretem ahogy kivilágítják a várost, vagy ezt a központi részt. Gondolom nem hátrány a városközpontban a nagy zöld felület.









Aztán elindultunk útunk következő állomására, szakadó esőben.




 S itt már a nagy kérdés: merre felé megy a legtöbb autó: Budapest felé vagy onnan kifelé, elfelé, nyugat felé?

4 megjegyzés:

  1. Viharos, hideg szél, reggelre fehér hótakaró, ami mostanra majdnem el is olvadt. Ez a mai napunk.
    (komolyan, azt sem tudom milyen nap van sokszor, erősen töröm a fejem időnként, annyira megzavar az ünnep, a munkanap áthelyezések.)

    VálaszTörlés
  2. Itt csak durva, hideg szél. Jó kis hajmosásos nap, ma nem mentem sétálni a kutyával, tegnap is csak mi voltunk az utcán. Megyek olvasni, most néztem meg a tegnapi filmet, ismét.

    VálaszTörlés
  3. Nem mertem először írni neked, hogy jót nevettem a buzgóságodon, remélem maradt a sütiből szilveszterre is. :)
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  4. Ne aggódj, sokan vagyunk, hogy ép nem tudjuk milyen nap van, és hányadika is...

    VálaszTörlés