Oldalak

2015. október 6., kedd

A folytatás

 

S a könyvről . Fájdalmas, érdekes, szép történet rejtőzik e borító mögött. Ami az előző bejegyzés és a könyv közös vonása,  s nyomozásra indított: a könyv egyik szereplője is az árvák vonatán utazók  és leszármazottaik után kutatott. S íme az internet sok mindent kiadott. Nosza én is beírtam a nevet a keresőbe, s jött a riport, s nagy semmi. AZ USA-ban ilyen sok anyag van fent a neten? A dolog érdekességénél fogva sok adatot feltöltöttek? Én kerestem rosszul?

S akkor, ha könyvek jöjjön még kettő:

Arnon Grunberg - Tirza

 E könyvről csak  a könyv ajánlását írom ide, félek, a poént a kritikával lelőném. Kicsit nehezen kaptam el a fonalát, aztán nem tudtam letenni, akkor is amikor éreztem, hogy.... olvassátok el!

Más műfaj, élveztem ahogy ír.


 

2 megjegyzés:

  1. Koszonom az ajanlast, be fogom szerezni..az egyiket okvetlenul.(Tirzat)

    VálaszTörlés
  2. Mindhárom más, az Árvák vonatának dokumentumértéke nagy, s nagyrészt egy történet alapján íródott, na ez aztán egy érdekes helyzet volt, A Tirza másért volt izgalmas, ha ez a jó szó rá?

    VálaszTörlés