Oldalak

2012. március 3., szombat

Keverék kutya

"Falun végigmenni keverékkutyával kínos." - mondja a 29 éves riportalany a rádióban, aki 10 év körüli gyermekének fajtiszta kutyát kér valakitől. Nekik nem futja rá. Viszont a gyermek örülne neki, csak ne legyen keverék!!

S elgondolkodom: olvastam Petrik Adrienn könyvében (Asszony meg a háza vagy Másik kert, s remélem a címeket pontosan írtam le), hogy falun, amikor a kutyáit sétáltatta milyen furcsán néztek rá. Sétáltatta, vagy 10 éve kb. Azok szeretetkutyák voltak, messze a pedigrés kutyáktól.. Akkor a sétáltatás volt a csoda. Mennyit változott a világ.

2 megjegyzés:

  1. Hát igen. Furcsa szerzet a mai ember az biztos. Soha semmi se úgy jó, ahogy és mindig mindenkibe belelehet valamiért kötni. Nem tagadom régebben én is sokszor gondolkoztam azon, hogy ennek és annak vajon miért jó az, ami és ahogy...mára megtanultam nem érdekes! Magammal és a saját életemmel kell foglalkoznom, persze ez nem jelenti azt, hogy azokkal ne kelljen törődni, akik fontosak számomra. pl. egy két blogoló:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. változik a világ.. ami önmagában nem baj...ha... nem ily gyorsan történne és nem a média irányítana...

      Törlés