Oldalak

2011. augusztus 26., péntek

Macskaúrfi

Lehet inkább Macskaúrnak kellene titulálnom, már csak kora révén is, augusztus 20-a éjszakáján fordult naptár szerinti 12. életévébe, macskául pedig az ötvenesek táborát gyarapítja, ha az utóbbi napok  egyik olvasmányára jól emlékszem.

Amúgy két napja, mivel kaptam fuvart összekaptam Miskát is utaztunk az állatorvoshoz, a legtávolabbihoz, akit ismerek. Ő azt hitte azért megyek, mert  volt kolléganőm nála dolgozott, én győzködtem inkább Őhozzá jöttünk!

Vért vett a macstól, én veseelégtelenségre gyanakodtam a rengeteg ívás és vizelés miatt, ő inkább a májára. Majd a laboreredményei után többet tudunk....  Fogyott, alig eszik, de ebben az időben nem is csoda, bár a fogyás azért ennél több, az is igaz ekkora állatnál nehezen venni észre. Az utolsó "csepp" az volt, amikor sétáltatása közben megjegyezte egy idős néni milyen sovány, no ekkor pánikoltam be. (S az is az igazság része, hogy hasonló tünetekkel tavaly elvittem orvoshoz, akkor is nyáron. Ránézésre az akkori állatorvos leukémiát diagnosztizált. A mostanink télen vérvizsgálattal cáfolta, gyakorlatilag mindene negatív lett akkor....)

Ha megjön az eredmény többet tudunk.

1 megjegyzés:

  1. Macskaúrfinak talán elege van a nyárból, az idős néni meg nem tette fel a szemüvegét.
    Azért jó, hogy elmentél az állatorvoshoz a vizsgálat talán megmutatja......

    VálaszTörlés