Oldalak

2014. május 9., péntek

Parasztházak 8.






A cikket is olvassátok el, megéri!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Ezt meglátva beájulna a kedvesem, évek óta ilyet szeretne!

    VálaszTörlés
  2. Na ilyen az igazi tornac, en is ilyet szeretnek! Egyszer biztosan lesz.

    VálaszTörlés
  3. Holdgyöngy! De jó újraolvasni azt a cikket, ami annyira inspirált anno, hogy jómagam is bloggerré avanzsáljak! Már nagyon rég nem néztem meg. Pedig annyira jó látni a házat, s kiolvasni az életörömet és életfelfogást a hozzá írt sorok közül, ami követendő jó példaként áll előttünk! (Észrevetted, hogy ez a házikó szerepel a blogom fő moduljaként évek óta?) :)

    VálaszTörlés
  4. Éppen délután gondoltam rá.Szép, átgondolt, s számomra főként magyar példa. Nem kell délre és onnan kicsit feljebb mennünk, nálunk is vannak szépségek, csak valahogy nehezen fedezik el őket. Ezért is gyűjtögettem ki ezeket a házakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra pedig a "non plus ultra"!! :) Egyszer, ha a tulajok megengedik, ellátogatok oda kicsit körülnézni. Asszem frenetikus élmény lesz számomra...

      Törlés
  5. Töprengő, megértem Zsuzsát! Ágnes, úgy legyen!

    VálaszTörlés
  6. Imádom ezt a stilust Sallos Csaba házak gyönyörűek! Az én oldalamra is tettem ki képeket tőle! Szio!

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezt a stilust Sallos Csaba házak gyönyörűek! Az én oldalamra is tettem ki képeket tőle! Szio!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek ezek a házak. Az enyémtől egyből elment a kedvem, de erőm nincs már hozzá.

    VálaszTörlés