Oldalak

2023. november 30., csütörtök

Régi magazinokat pakolászok,

 egy régi Otthonban találtam. Aminek bemutatott lakásaival nem tudok mit kezdeni, idegenek tőlem. Le is álltam az olvasásával. Tudom ez szubjektív, ahogy a Veranda Magazin "műköves   csodáitól" is agybajt kapok. S a  magazin nyomja ezeket. Valószínű anyagi háttere van. Csak az a gondom, hogy akik folyton ezt látják úgy érezhetik, hogy ezek a trendi magyar vidéki házak. Ami nem igazi, arra milyen szót is használunk? Ez az én véleményem, természetesen. 


Romok, régi házak, a múlt emlékei. Követem a fb-on  a Stalker projektet,  az Urbex Indigót a jutyubon, s másokat. Gyönyörű elhagyott házakat láthatunk, van ami az enyészeté, van amit a haszonkeresés szippant be. S az örök kérdés, miért maradtak ott úgy ahogy, elhagyottan? Nem csak tanyaházak, néha nagyon módos egykor volt épületek. 

A fenti írás egy otthon pszichológus megközelítése. Elgondolkodtató. Szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése