Oldalak

2021. december 18., szombat

Ez is, az is

 Orsi, sajnálom, nem tudok nálad hozzászólni,

Írtam  a múltkor, hogy bennem nincs ünnepváró hangulat. Minap szólt be a férjem, megfigyelte, hogy így ünnep előtt nagyon feszült vagyok. Hát ez az! Visszanézve régmúlt  karácsonyok fotóit egy agyonnyúzott, rettenetesen fáradt nőt látok. Lehet, hogy itt a titok nyitja. Viszont egyedül, a gyerekeimnek próbáltam szép ünnepet biztosítani. A látszat néha csal, nem árt néha mögé nézni.

Nehéz napok vannak mögöttünk, beteg Cirnyó úrfi, kicsit annál is betegebb. Volt. Tán egy hét után úgy érzem fordulat van. Nem akarom elkiabálni. Nem volt könnyű.

Nem akarom folytatni, lenne mit írni. Sajnos. Viszont jöjjön öt szép! 

Minap kimentünk az erdőre, erőre volt szükségem, szépre, simogatóra. nem csalódtam.

Elolvastam a Villa... sorozat 3. kötetét. Izgalmas volt. Érdekes trend mostanában, hogy az úri házakat nem csak a a háziak, hanem a személyzet szemszögéből is láthatjuk, olvashatjuk. 

Ismét nézem a Doc Martin sorozatot, kikapcsol.

Tegnap találkoztam a boltban valakivel, a égi szeretettel fordult felém, örültem neki, jól esett.

S örülhet az ember annak, ha tiszta a ház? A sok (csepegő) genny miatt takarítani, stb. kell. Viszont látni az értelmét.

Primitív, apró örömök, ezt csak az ember maga tudja mégis milyen sokat jelentenek.


Ezt a cikket most találtam. Azt hiszem nekem a fizikai kifáradás adta a negatív élményt. Munka mellet, sokszor nem jó állapotban, de adni akartam, szép ünnepet a fiaimnak. Legalább az estében.

https://wmn.hu/wmn-unnp/56473-pihenes-es-rahangolodas-helyett-az-advent-valojaban-sokaknak-az-ev-legfeszultebb-idoszaka



8 megjegyzés:

  1. Még sok hasonló örömöt kívánok, Cirnyó úrfinak pedig teljes gyógyulást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen sincs, egyből beadta a komment ablakot. Köszönöm Éva, remélem fordul velünk kicsit a világ.

      Törlés
  2. Nálam talán most fordul át ünnepi hangulatba a kedvem, eddig nekem sem volt, talán csak vasárnaponként a templomban az istentisztelet alatt éreztem a karácsony közeledtét.

    Mi lett Cirnyóval? Olvasom, hogy elgennyesedett valami seb talán rajta? Szegényke, remélem rendbe jön!
    A Doc Martint én is szerettem ☺️☺️

    A második kép minek a részlete? Vagy valami medál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bolhapiacos, nagy kedvenc. Szerintem egy mexikói vagy Közép Amerikai mintha szenteltvíztartó lenne. Viszont a nyomok alapján olajat tarthattak benne, csak a megjelenése hajaz rá.Ugye milyen szép?

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Nagyon jó ez a cikk! Elolvastam és a befőttesüveges módszert be fogom vezetni, egész évben jó lesz, nem csupán advent idején. Azzal kicsit már el is késtem.
    Cirnyónak teljes felépülést, neked pedig nyugodt, örömteli ráhangolódást, szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Cirnyóról holnap írnék még nem tudjuk mi a gond?

    VálaszTörlés
  5. A cica meghalt? Ha igen sajnálom.
    Óoooh! A Doc Martin sorozatot imádom!!!
    Sajnos az ünnep bennem is feszültséget okoz. Már nehéz a készülődés.

    VálaszTörlés