Oldalak

2021. február 24., szerda

Meglepetések



mobilos fotók, a többit le kellene tölteni. 19 fok volt nálunk. Nekem bitang napom, mindenem fájt, csak voltam, feküdtem mikor tudtam. Szörnyű nap. Február van. Májusi meleggel.Reggelente még fagyott a kert, ebből lett 19 fok. Ma.

Azért nézzük a jó oldalát is, beindultak a növények. Csak éppen köztük nem tudok dolgozni, lenne mit. Tudomásul kell venni, ez van. Kitenni a kerti padot, székeket, legalább kint legyen az ember. Majd, tán holnap. Tán.




 

6 megjegyzés:

  1. Emlékszem, hogy téged mindig megvisel az erős hőmérséklet változás. Olyankor nem vagy jól. Jobbulást kívánok. A virágok viszont szépek.

    VálaszTörlés
  2. Éva,sajnos ez enyhé kifejezés, hogy megvisel.Egyre inkább.Igen, a kert örömöt, vigaszt ad.

    VálaszTörlés
  3. MMegvisel bennünket az őrült hőmérséklet ingadozás (is). Már az is nagyon jó, hogy ki tudunk ülni napozni! Ugyanígy vagyok én is. Dolgoznék, de nem bírok, meg a föld nálunk még nagyon lágy, rá se lehet lépni.
    Csodásak a virágaid! Itt még csak mutatja magát egy-két növény, de a téltemetőn kívül még semmi virág nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Margo itt pár nap alatt bomlott ki. Meglepetésre.

      Törlés
  4. Tegnap amikor kinéztem a teraszra nálunk 21 fokot mutatott a hőmérő! Ma reggel is hét ágra süt már a nap. Mielőbbi jobbulást kívánok, reméljük lassan majd csak állandósul a közelgő tavasz hőmérséklete. Szépek a virágok, itt a parkban az aranyesők kezdtek el virágozni.

    VálaszTörlés
  5. Miklós ismét éjszakai fagyokat jósolták.Aranyeső itt késik mindig.

    VálaszTörlés