Oldalak

2021. február 21., vasárnap

A télben

 a rossz a sok öltözködés.  Nézem az ötéves naptáramat, két éve ilyenkor vígan  metszettem  a bokrokat, virágban volt tavaly a húsos som. ( Majd elfagytak a virágai, egy szem termése sem lett.) A krókuszok is egy hét múlva nyíltak. Most a zöldjük törekszik kifelé.  Kinýílt az első hunyorom, tavaly, télen  csurig volt virággal.  Minden év más.

Az egészségemről most nem szólnék, lenne mit mondanom.

Az erdei kankalinok mint látni elemükben vannak. A kék, a rózsaszín árnyalatúak is igyekeznek. A többiek még nyugszanak, várják a jó időt. 



S  ha a kertben járok dìszkíséretem van.CirnyÓ kivont farokkal követ, Aladár  lábam előtt hempereg, Zsebi  a maga útját járja. Hát nem csodás az életem?

4 megjegyzés:

  1. Szépek a kankalinok. Azt a díszkiséretet szívesen megnézném.:)Szinte látom magam előtt Cirnyót és Aladárt körülötted.
    Remélem, hogy az egészséged helyreáll, ha valami gondod van vele.

    VálaszTörlés
  2. Minden más! Én is nézegettem a tavalyi fotókat, ilyenkor már veteményeztem. Most meg, örülök, ha nem süllyedek bokáig még a kerti úton is. Mikor lehet itt újra túrkálni a földet? Úgy mennék már én is kifelé!
    Az az erdei kankalin nagy kedvenvencem, Kőszegről jött velem anno. Jaj, a másik nagy szívfájdalmam, hogy nem mehetek, utazhatok. Tavaly sem voltunk szinte sehol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a bezártság szörny,ű, s mi kertesházban élünk, s mégis.Az egészségem is kínlódik, nem -könnyű.

      Törlés
  3. Nálunk még szinte mindent hó borít. A tetők nagy részéről már lecsúszott a hó (az északi oldalakról nem), az utak a sózás következtében feketék. A földeken hó és víz. Jelenleg gyönyörű napsütéses idő van.
    A kis kankalin az előkertben, ahol a nap éri, már látszik, de a hunyort még vastagon takarja a hó.
    Egyszer csak ideér az igazi tavasz, már nagyon várom.
    Marika

    VálaszTörlés